301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.

Yazı Detayı
20 Mayıs 2021 - Perşembe 22:18
 
Sen mi, yoksa ben mi gittim?
Yumoş-Minik TEKBAŞ
adanadoruk01@gmail.com
 
 
BUGÜN SENİ KAYBEDELİ 2 YIL OLMUŞ KIZIM!
İki yıldır rahatsın değil mi, atılan havai fişekler seni epeyce korkutur, kaçacak delik arardın.
Şiddetli yağan yağmurlarda, çakan şimşeklerde kuytu yer arar saklanırdın, evdeysem, sana sımsıkı sarılır, “Ben varım” derdim.
Biliyorum artık rahatsın. İlk günler rüyama gelir, hasret giderirdik. Belkide bana küstün, dargınsın gelmiyorsun.
Bilmiyorum.
Bir ara neydi o? Sanıyorum üçünüzü, Seni, prensesim Nefertitim Yumoş’umu ve oğlum Minik’i bir arada görmüştüm.
Nihayet kavuşmuştunuz dedim kendi kendime.
Rüyada olsa, bana hakikat gibi gelmişti.
Ne olur arayı uzatma!
İşte o zaman bende tamamlanmış olurum.
Şimdi Yanımda arkadaşın, can dostum Ares’im var.
O hepinizden farklı, kendi özgü karakteri var. Ne havai fişeklerden, ne çakan şimşeklerden korkusu var? Nede beni sevdiye bir çabası...
Ama bende sizin gibiyim, halen çakan şimşeklerden çok korkarım!
***
Hayata dair en kirlenmemiş yaşanmışlıkları sizinle yaşadım.
Allah’ım gibi bütün sırlarımı, gizimi, huyumu/suyumu en iyi bilen sizdiniz. Öfkelerimi, kızgınlıklarımı, pişmanlıklarımı, üzüntümü, sevinçlerimi, mahcubiyetimi, beddualarımı, esprilerimi ama her şeyimi, her şeyimizi bilirdik!
İşte en çokta onları özlüyorum kızım.
Seni, sizi hiç unutmadım, anaç sıcaklığını uzun zaman sonra sizde htim.
Senden kopalı, seni görmeyeli...
Epey zaman olmuş...
Bugün çok hüzünlüyüm, 26 mayıs.
Var mıydın, yok muydun.
Hikaye mi oldun?
Seninle yaşadıklarımız çok zordu.
Sen farklıydın, çok ama çok sessizdin.
Eve döndüğümde kapıda karşılamazdın.
Yanıma gelir, patinle elime dokunur, başını okşamanı isterdin.
Yatağıma gelir, karnıma çıkar, orada adeta asfaltta yürür gibi yürür, başını uzatır patinle dokunur; “Başımı okşa” derdin.
Bunları hiç unutmadım.
Saatlerce okşasam, kolum yorulsa bile sen bıkıp usanmazdın. Sanki bir bu aklımda kalmış gibi.
Bana 8 yıl 7 ay yoldaşlık ettin.
Her şeyime, her şeyine katlandım. Öfkelerimi gördün, kızdığımda anlardın, koşardın, sonra seni bir şekilde yakalardım.
İki yıl geldi ve geçti Porsuğum, o kadar güzel yürürdün ki?
Hayrandım, doyumsuz sahnelerimden biriydi. İki kişilik dünyamız bir alemdi. Gönül kapım hiç kapanmadı. Umman denizinde gibiydim. Siz giderken, her biriniz benden bir şeyler götürdünüz. Mutluluk belkide buydu.
Ben o dünyadan çıkamadım...
Belki bir gün buluşuruz kimbilir?
Size her gün dua okuyorum, Kıtmir gibi cennette yerinizi alın diye.
***
Şarkılar bazen sizi anlatıyor,
Aşık Mahzunu Şerif dizeleri gibi.
İşte gidiyorum Çeşmi siyahım!
Önümüze dağlar sıralansada...
Sermayem derdimdir,
Sermayem derdimdir servetim ahım
Karardıkça bahtım karalansa da
***
İşte sende bu şekilde yavaş yavaş her gün ölerek çekildin hayatımdan.
Şimdi bir yasemin çiçeğinin dibinde yatıyorsun... Üzerine geçen yıl bir ağaç devrilmişti, yüreğim küt edivermişti.
Sanki sen halen canlısın diye, epeyce üzülmüştüm!
***
Karakızım Yumoş’um ne olursa olsun, yatağa çıkar sırtını sırtıma verir, öyle uyurdun. Asla pis boğaz olmadın. Çok narindin bir yasemin çiçeği kadar, yüreğimde o naifliğin beni ezdikçe eziyor. Unutmadım, unutamadım. Bu hatıra hep aklımda. Kalbimde, yüreğimde, beynimde, bedenimde, kanımda taşıyorum sizi. Adı karşılıksız aşk bunun.
Bugün çok hüzünlüyüm.
Tam iki yıldır yoksun, nasıl avunduğumu sorma,
Rabbim bana yıllar önce fotoğraflarla duygularımı terbiye etmişti.
Biliyor musun hiç zorlanmadım.
Bu da benim alın yazım.
Kalbime nakşettim sizi, açıp açıp seyrediyor ve okuyorum.
Bu da şimdilik yetiyor bana.
26.5.2021 Adana

 

 
Etiketler: Sen, mi,, yoksa, ben, mi, gittim?,
Yorumlar
Diğer Yazılar
Mezbeleliğe dönen şehirler ve kaybolan merhametler...
TOPLUMSAL CİNNETİN GÜNAH KEÇİSİ: SOKAK CANLARI
SESSİZ VEDA
Barınaklar sorun mu yaratıyor?
PAZARCILAR NEDEN DENETLENMİYOR?
Tontiş'imi kaybettim!
Adana’da cadı avı başladı
YİYİN EFENDİLER YİYİN!
Bir mevsimlik miydin Bahar?
Cehennemsi yangınlardayız!
Bi Rahat bırakın
KENEYİ NASIL ÇIKARMALIYIZ?
Yakamızdan bir düşün!
BİR ÖYKÜMÜZ VAR!
Bir katilin itirafları
Türkiye büyük bir Hayırsız Ada’ya dönüştü
BIDIK'I KAYBETTİK!
Beyaz istismara mı uğruyor?
Bir hikayemiz var!
SEMENTA KADERİM OLDU
İlahlar kurban istiyor!
Biz çoğuz!
Sokaklardan Çekilmiyoruz
Eylül’üm, Karaboncuğum, Kocakafam
O artık bir anne!
Mete Betin şifa dağıtıyor
Günah keçisi sokak hayvanları mı?
Bıdık’a ne oldu Heypati?
ONLARI KAPATAMAZSINIZ!
KERBELA
Bu vahşetler daha nereye kadar?
Yine aylardan Mayıs!
Çakal’ın gibi sonun olsun
Uğursuz kedi (!)
Dev-Naz’dan insani dokunuş!
Allah topunuzun belasını versin
Başımıza taş yağacak!
KARAKIZI KAYBETTİM!
#400KÖPEKNEREDE?
Kanlı ellere ortak olacaklar
Özledim Yumoş’um
Bir sokak köpeği
Ölüyorum Anne!
Her seferinde kalbim acıyor
İntikam günü acı olacak!
HEP HEDEFTELER!
Kış kapıda...
Onların da hikayesi yazılmalı
Atatürk Parkı işgal altında!
4 kalp ve allı turnalar sustu
Şiddet bitmiyor
Beni insan ısırdı!!!
Güvercinlerimiz
Pandemi en çok nereyi vurdu
Bu yasa Yemen'de
Susuz kalmanın aşısı yok!
HAYVANSEVERLER(!)
Bekir Coşkun'u kaybettik!
Bizim Gazete
Ulusal Gazeteler
Yazarlar
Alıntı Yazarlar
Anketler
Yeni haber sitemizi nasıl buldunuz ?
Adana

Güncelleme: 06.07.2022
İmsak
Sabah
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
Süper Lig
Takımlar
P
Av
M
B
G
O
Arşiv Arama
Modül 1

Bu modül kullanıcı tarafından yönetilir, ister kod girilir ister iframe ile içerik çekilir. Toplamda kullanıcı 5 modül ekleme hakkına sahiptir, bu modül dahil tüm sağdaki modüller manuel olarak sıralanabilir.

Haber Yazılımı